orang putih merogol isteri saya



Cerita ini diambil daripada sumber yang lain. Sebenar dalam kehidupan atau ia hanya cerita sahaja ..... Hmm ...

Bahagian Satu

Nama saya Dan. Dan isteri saya adalah Peggy. Kami kedua-duanya adalah 28 tahun ini. Kami pasangan biasa, yang membawa nyaman kami mengelilingi satu sama lain, kerja dan keluarga. Hidup ini mudah tetapi indah, sehingga kejadian tahun lepas mengubah segala-galanya ...

Peggy bekerja di MNC Amerika sebagai penolong pengurus. Dan jelas, yang bekerja di sebuah syarikat multinasional bermakna dia berinteraksi dan bekerja tetap dengan lelaki lain. Saya tidak pernah benar-benar suka bekerja di sana, kerana saya tahu bagaimana sesetengah wanita tempatan tertarik kepada lelaki lain. Tetapi oleh kerana tidak pernah dipamerkan Peggy keutamaan untuk lelaki lain, saya tidak lama lagi diterima bekerja di sana.

Tetapi pada tahun lepas, di satu malang malam Khamis, yang saya tidak akan lupa, saya menerima panggilan daripada Peggy. Dia menangis. Saya tidak dapat membuat apa yang dia telah berkata. Apa yang saya boleh mengumpul adalah bahawa dia berada di pejabat beliau. Sebagai suami yang prihatin, saya sudah tentu terpelanting ke sini pejabat.

Apabila saya sampai di sana, saya mendapati lantai pejabat keseluruhan adalah kosong dan lampu berada di luar. Hanya satu bilik pada akhir tingkat masih litted. Saya berlari lalu kamar dan ke bilik. Melalui kaca, saya melihat 4 lelaki duduk di meja. Saya tidak dapat melihat isteri saya. Saya bimbang ...

Saya mengetuk pintu, dan saya membuka pintu sedikit. 4 lelaki, yang duduk di atas kerusi pejabat, pulih untuk melihat saya.

"Err, sangat maaf mengganggu anda semua ..." Saya berkata kepada 4 lelaki. "Tetapi adakah anda berlaku untuk melihat Peggy?" Saya bertanya kepada mereka.

Mereka semua menjawab bahawa jawatan itu kosong dan semua orang telah meninggalkan jam yang lalu. Sama seperti saya adalah kira-kira untuk meninggalkan, salah seorang daripada mereka, yang duduk di belakang meja, tiba-tiba berkata, "Tunggu satu minit. Bagaimana Peggy kelihatan seperti? Adakah dia kira-kira 165cm tinggi? Dengan pusingan mengekori baik ditambah pula dengan pinggang yang langsing? Dan dia tidak memiliki sepasang denda tits 34c diakhiri dengan puting merah jambu gagah? "

Setelah mendengar itu, saya terkejut. Saya telah hilang seketika bagaimana untuk bertindak balas. Adakah dia mengusik saya? Atau adakah dia membayangkan sesuatu yang kafir? Tidak lama kemudian, saya dapat merasakan diri saya limpahan bubur.

Pada masa ini, yang lain 3 lelaki ketawa. Ini hanya membuatkan saya lebih gila. Sama seperti saya adalah kira-kira untuk menyerang ke dalam bilik dan berhadapan dengan mereka, saya melihat sepasang kaki terjulur keluar dari seberang meja. Kaki adalah jelas bahawa seorang wanita itu kerana ia berpakaian dengan stoking hitam.

Sewajarnya, pemikiran pertama yang datang ke fikiran adalah bahawa kaki adalah isteri saya dan ini 4 lelaki telah terperangkap beliau di bawah meja. Saya takut apa perkara yang dahsyat mereka mungkin mahu lakukan Peggy, jadi saya bergegas ke atas dan dengan tunda yang kuat, menarik meja jauh dari kedudukannya.

Saya harapkan untuk melihat isteri saya, menangis, diikat dan bersuara. Saya menjangkakan bahawa 4 lelaki telah mengadakan isteri saya terhadap beliau akan, dan telah sehingga tidak baik. Tetapi apa yang saya lihat, benar-benar mengubah hidup saya selama-lamanya.

Tetapi sebaliknya, saya melihat Peggy pada lutut beliau memakai apa-apa tetapi thong merah beliau dan stoking beliau. Dia menangis. Tetapi dia tidak terikat dan tidak terperangkap.

Saya segera berlari ke atas kepada beliau dan meminta beliau apa yang berlaku. Saya pasti dia telah dilanggar oleh 4 a
lelaki. Saya terus bertanya Peggy apa yang telah berlaku, tetapi dia digantung kepalanya ke bawah dan enggan bercakap. Hanya selepas saya cuba untuk menarik beliau sehingga meninggalkan bilik, dia boleh mencari saya. Dengan teara dalam matanya, dia berkata, "Im maaf sayang ... Maafkan saya ..."

Saya tidak tahu apa yang dia maksudkan. Saya hanya terus menariknya sehingga meninggalkan bilik. Tetapi tiba-tiba, 2 lelaki menyambar saya dan menarik saya kembali. Saya tidak dapat lari dari pengaruh mereka ke atas saya. Apa yang saya boleh lakukan ialah perjuangan.

Apabila melihat 2 guys menganiaya saya, isteri saya mengaku kepada mereka "Jangan menyakiti dia! Anda semua berjanji saya satu!"

Janji? Apa janji tidak lelaki ini memberi dia? Pada ketika ini saya hanya terharu dengan keadaan. Its menunggu masa sebelum saya akhirnya meletup dan menjerit "Apa yang najis yang sedang berlaku! Mari isteri saya pergi anda anak haram!"

2 lelaki memegang saya kembali cepat dipintal lengan saya keras, menunjukkan kepada saya bahawa mereka tidak berpuas hati dengan cetusan saya. Tangan saya hampir terkehel.

Kini, lelaki yang berada di belakang meja telah mendapat daripada kerusinya. Dia berjalan ke arah saya dengan senyuman. Dia memandang 2 lelaki yang telah memegang saya dan berkata, "Ayuh, mari kita tidak membuli orang ini lemah ..."

Kemudian dia memandang saya dan berkata, "Sekarang, Im pasti anda mesti tertanya-tanya apakah yang sedang berlaku. Nah, biarlah saya memberitahu anda kemudian ..." "Biar saya yang pertama memperkenalkan diri. Saya Joe, dan 2 lelaki yang hampir mengoyakkan lengan anda adalah Ted dan Owen. Bagi dude duduk di sana, dia Wayne. Kita semua tempat kerja di sini, yang menjelaskan mengapa kita berada di sini . Tetapi mengapa anda di sini? "

Joe terus "Nah, anda perlu berfikir kita adalah beberapa orang jahat yang telah diculik isteri yang dikasihi anda dan melakukan perkara-perkara yang tidak dapat dibayangkan kepada beliau, baik, anda dude salah. Malah, saya akan mengatakan bahawa kita adalah lelaki yang baik". Lelaki angmoh ketawa.

"Isteri yang dikasihi anda, yang anda pasti percaya tidak bersalah dan setia, telah mempunyai hubungan sulit di belakang anda. Tidak dengan saya, tetapi dengan kami, 4 daripada kita. Tidak bahawa hak Peggy" Joe berkata dia pergi ke melihat Peggy. Peggy hanya melutut sana, teresak-esak. Dia tidak mengaku, tetapi dia memang tidak menafikan.

Beliau juga "Pada mulanya dia tahan. Tahan us.she katanya hanya mempunyai suaminya dalam hatinya. Pendek kata, dia begitu tahan, kita hanya mempunyai untuk menukar dia ..."

Joe kemudian berjalan ke Peggy dan stroked rambutnya. Peggy mempunyai pada peringkat ini sudah berhenti menangis. Beliau duduk di atas lantai itu, kepala terus digantung ke bawah. Pemandangan wifes badan telanjang saya dalam bilik yang sama dengan 4 orang lain membuat saya marah. Tetapi saya boleh berbuat apa-apa. Keadaan ini nampaknya masih kabur kepada saya. Saya masih keliru dengan konsep. Kemudian Joe terus menjelaskan keadaan kepada saya.

"Seperti yang saya katakan, sayang isteri ur tidak kelihatan seperti kita. Terus terang, kita tidak pernah mencari anak ayam yang telah menolak kemajuan kita" Joe berkata dia berdiri di sana dan stroked rambut isteri saya.

"Dapatkan tangan kotor anda dari isteri saya!" Saya menjerit Joe. Saya cuba lunging ke arahnya, tetapi sekali lagi telah ditarik balik oleh Ted dan Owen. Kali ini, mereka menarik saya untuk kerusi, memaksa saya ke dalam dan kerusi dan diadakan saya turun sebanyak bahu saya. Saya bergelut, tetapi saya seperti seorang kanak-kanak lelaki berjuang berkembang. Sia-sia.

Wayne, yang telah duduk diam-diam semua bersama-sama, akhirnya bercakap. "Sekarang kini dude. Tiada titik gettin semua bekerja sehingga. Sebagai Joe berkata, kami hanya cuba untuk menunjukkan beliau bagaimana lelaki yang hebat seperti kita boleh. Nah, dengan beberapa pujukan dan beberapa minuman, isteri anda tidak lama lagi mula untuk melihat apa yang kita maksudkan. Dalam Malah, ia adalah isteri anda kami memulakan tidur dengan kami. Jadi saya jujur ​​berfikir kita tidak orang jahat u berfikir kita. "

"Thats tahi! Kalian mengatakan bahawa isteri saya tergoda anda! Yang jelas kalian memaksa ok dia! Jika tidak, mengapa beliau menangis?" Saya membalas.

Mereka semua ketawa serentak.

"Adakah anda jujur ​​berfikir dia menangis kerana dia terpaksa berada di sini?" Berteriak Wayne. "Shes hanya menangis kerana kita enggan fuck tonite beliau kecuali dia memanggil anda ke bawah untuk menonton kami fuck isteri ur! Walaupun dia enggan pada mulanya, ia seolah-olah dia masih diperlukan ayam sabung kami juga teruk. Kami lelaki hanya mahu mempunyai beberapa keseronokan .. . kita telah mendapat bosan dengan isteri ur. Mengemis kita fuck hampir sepanjang hari ... bagaimana boleh kita tidak bosan. Thats mengapa ur di sini untuk menonton. Untuk membuatkan petang, loserboy! "

Ketawa diisi bilik. Hati saya jatuh, walaupun saya menolak untuk mempercayai mereka. Saya menjerit pada mereka untuk membiarkan isteri saya pergi. Saya berjuang dan berada di ambang air mata sendiri. Tetapi ketawa mereka hanya ditambah ke sakit saya. Melihat isteri saya bergerak di atas lantai, seolah-olah mewajarkan apa yang mereka telah berkata, membuat saya berharap itu semua mimpi. Tetapi ia adalah sebenar ... Dan ini 4 lelaki tidak sabar-sabar untuk membuktikan sekarang.

Bersambung ...

No comments